MohammadFauzeeMariaaFiqaa

MohammadFauzeeMariaaFiqaa
The Mines

Saturday, February 18, 2012

Ya Allah , tunjukkanlah aku jalan yang benar :'(

Ya Allah , tunjukkan lah aku jalan yang benar, jalan yang diredhai dan diberkati olehmu Ya Allah , supaya hidup aku tenang , dan mati dalam keadaan yang menyenangkan , aku taknak ikud orangorang yang mnghncurkan hidup dia sndiri , bak kataa ayah aku , 'jika kita sedar bahawa kita sudah banyak buad dosa , janganlah kita mnmbahnya lagi . janganlah kita sekalikali berkata kita dah banyak buad dosa , so tambah lah lagi kn , nnti dah tua kita taubat lha ,' perkara yg sama pernah dikatakan oleh nenek aku suatu masa dahulu , masa zaman jahiliah , sekarang nenek aku dah brubah dan kmbali kejalan yg benar , unthung masih hidup , kalau sudah tiada ? mnyesal pun tak guna , nak kne lalui seksaan dalam kubur , ps tu padang masyar yg brmndikan pluh sndiri , and nak jalan ke syurga sblum tu kne lalui neraka jahanam yang ada 7 peringkat , ada yang jalan merangkak , menyeret , apetah lagi kne pakai kasud besi yg mengelegak dgn api sampai ke otak terasa panasnya smpai hancur otak kita . MasyaAllah , sesungguhnya aku tak sanggup :'( , aku bernasib baik pun sbb aku umat Nabi Muhammad SAW . Nabi yg hanya fikirkan umatnya . 
Aku nak jadi org yang briman tapi aku taknak aku sorg , aku nak ajak org yang aku cinta dan aku syg bersama sama aku skali :'(

No comments:

Post a Comment