MohammadFauzeeMariaaFiqaa

MohammadFauzeeMariaaFiqaa
The Mines

Saturday, February 18, 2012

Ya Allah , bagilah aku SUAMI yang SEMPURNA .

Ya Allah , kau bagilah aku seorang lelaki yang Baik , lemah lembut, tidak dayus dengan memukul isterinya untuk melepaskan geramnya , yang sempurna , yang pandai mnjaga hati aku dan family aku , yang mampu mnjaga aku , memberi makan minum yang secukupnya , yang lebih dari mampu menjaga dan menyara aku dan kedua ibubapaku , yang berjaya dan kaya , yang mempunyai kerjaya , yang mempunyai kenderaan untuk kemudahan aku kemana mana , yang mampu mmbeli rumah untuk aku dan anak anak kami berlindung , yang memahami aku , yang mnghormati aku , tidak curang antara satu sama lain, tak mencari lain, yang mnyayangi aku terutamanya pada ibubapa , adik bradik dan anakanak aku serta keluarganya sendiri , yang paling aku hormat dan sayang dia apabila dia menghormati kedua ibubapa aku and bagi ibubapa aku ksngan sekali tanpa mementingkan diri sendiri . itulah satunya cara aku mmbalas jasa kedua orang tua aku sbgai tanda terima kasih kerana mnjaga aku slame ni dan mngandungkan aku dengan penad lelah bertarung dengan nyawa sendiri .  dan yang paling penting


# DIA TERIMA AKU SEADANYA WALAUPUN AKU SEORANG PEREMPUAN YANG SUDAH TIDAK ADA APA APA :'(


*LELAKI YANG AKU MAKSUDKAN DAN MEMINTA DARI ALLAH IALAH SEORANG LELAKI YANG BERNAMA SUAMI BILA KITA DAH ADA IKATAN YANG SAH DAN DIREDHAI OLEHNYA DAN KEDUA IBUBAPA  :)

No comments:

Post a Comment